مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۴ کشور در دانشگاه تفرش پایان یافت

۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۶ کد : ۳۱۲۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۰۷
تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۴ کشور با قهرمانی تیم دانشگاه اراک، نایب قهرمانی دانشگاه غیرانتفاعی رجا قزوین و مقام سوم مشترک دانشگاه تفرش و دانشگاه بوعلی سینا همدان در دانشگاه تفرش پایان یافت.
مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۴ کشور در دانشگاه تفرش پایان یافت

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، در بخش انفرادی آزاد این رقابت ها، کیمیا مایلی از دانشگاه غیر انتفاعی رجا قزوین و عاطفه جدیدی از دانشگاه بوعلی سینا همدان به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و صدیقه صفری و آتنا صمدی از دانشگاه اراک  به طور مشترک برسکوی سوم ایستادند.

همچنین در بخش بازی های دوبل دانشگاهی  این رقابت ها،آتنا صمدی وزهرا جنیدی از دانشگاه اراک مقام اول، کیمیا مایلی و ملیحه بیک از دانشگاه غیرانتفاعی رجا قزوین مقام دوم و عاطفه جدیدی و غزال سلیمان بیگی از دانشگاه بوعلی سینا همدان و صدیقه صفری و مبینا باقری از دانشگاه اراک به طور مشترک سوم شدند .

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۴ کشور از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ آذرماه سال جاری با شرکت شش تیم و ۲۵بازیکن از دانشگاه های اراک،بوعلی سینا همدان، تفرش، ملایر، حضرت معصومه (س) قم  و دانشگاه غیر انتفاعی رجا قزوین در مجموعه ورزشی شهید شهریاری دانشگاه تفرش برگزار گردید. 

تیم برتر این دوره از مسابقات به المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور که تابستان ۹۷به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود اعزام می گردد.

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۳۹۶

نظر شما :